10. dubna 2013

POZVÁNKA K MATURITĚ?


Čauky :) dneska je tak krásně, že jsem vytáhla svojí vestičku a šortky do školy. Začínají se mi tyhle ty se sluníčkem moc zamlouvat, hned se člověku lépe žije, když si nepřijde stále jako kdyby byla noc. Ve škole mě to ani tak moc neštvalo :D až na jednoho učitele, co prostě neumí učit a sází známky jakou má náladu a to vlastní titul ing.. :D Dneska je rodičák, tak jsem zvědavá s čím moje maminka přijde, že jsem provedla v poslední dekádě školy :D No jinak k titulku mohu jen říct, že jsem obdržela na email pozvánku k maturitě, jsem vážně potěšena :D nemužu se toho dne dočkat a to jsem se toho ještě moc neučila, ale já na tom máknu, to vám slibuju, protože já to prostě na tu 1 dám a vezmou mě na VŠ bez přijímaček  a budu si říkat ten největší borec :D No dost smíchu, je tu jistá realita. Teď jdu na tu matiku ať aspoň tu písemku zvládnu.

Slavná prezentace na angličtinu o českých školách
Moje krásná profilová fotka na fb :D

2 komentáře:

  1. tak nakonec jsi se rozhodla pro blogspot..máš to tu krásné!:)

    OdpovědětVymazat