16. dubna 2013

BRZY KONEC

Už jen pouhé 2 týdny a bude můj středoškolský život za mnou, 30.dubna nám totiž vydají vysvědčení a pak už jen začne to úmorné učíčí období,kdy si budu muset opravdu máknout, abych to skvěle zvládla. Písemky se valí i tak, protože se neuprosně blíží uzávěrka známek, ale to už je mi celkem jedno, co budu mít, jen ať je to do známky 3. Zachvilku mě čeká ta šílená fyzika a pak ekonomika a občanka. A večer nohy nahoru a ádios amígos.


7 komentářů:

  1. uzij si ten konec školy !! :) ver mi, ten pocit kdy tam stojíš naposledy je nejlepší

    OdpovědětVymazat
  2. Se máš že už to budeš mít za sebou:)

    OdpovědětVymazat
  3. to já končím až za rok, mám z toho celkem strach...

    byelle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj! Pozývam ťa na moju letnú giveaway :°)
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html

    OdpovědětVymazat
  5. nápodobně =) přeju hodně štěstí

    OdpovědětVymazat